ŞUBAT AYI ÖĞRETMEN TOPLANTIMIZI YAPTIK / GAMZE GÖKALP/ SEMİHA ALTUNKAN ORTAOKULU


ŞUBAT AYI ÖĞRETMEN TOPLANTIMIZI YAPTIK. SON AYKİ ÇALIŞMALARIMIZI PLANLADIK VE KARMA TAKIMLARLA YAZACAĞIMIZ AKROSŞTİŞ ŞİİRİMİZİ E KİTABA DÖNÜŞTÜRÜP FİNAL ÜRÜNÜ OLARAK ÇIKARACAĞIZ. 
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KARMA TAKIMLARLARLA ORTAK METNİMİZİ YAZMAYA BAŞLADIK/ GAMZE GÖKALP/ SEMİHA ALTUNKAN ORTAOKULU

Bursa Başöğretmen Ortaokulu kasım ayı etkinlikleri