8 ŞUBAT GÜVENLİ İNTERNET GÜNÜ-Alaplı Karşıyaka Ortaokulu- Şeyma Yaşar



 

ALAPLI KARŞIYAKA ORTAOKULU

8 ŞUBAT GÜVENLİ İNTERNET GÜNÜ İÇİN ÖĞRENCİLERİMİZ  BİLİNÇLENMEK VE FARKINDALIK OLUŞTURMAK AMACIYLA  BOYAMA ÇALIŞMASI YAPTILAR. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KARMA TAKIMLARLARLA ORTAK METNİMİZİ YAZMAYA BAŞLADIK/ GAMZE GÖKALP/ SEMİHA ALTUNKAN ORTAOKULU

Bursa Başöğretmen Ortaokulu kasım ayı etkinlikleri