ARALIK AYI ÖĞRETMEN TOPLANTIMIZI YAPTIK / GAMZE GÖKALP/ SEMİHA ALTUNKAN ORTAOKULU

 ARALIK AYI ETKİNLİKLERİMİZİ VE SÖYLEŞİ GÜNÜMÜZÜ, KAHOOT YARIŞMAMIZI TOPLANTIMIZDA KONUŞTUK VE PLANLADIK.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KARMA TAKIMLARLARLA ORTAK METNİMİZİ YAZMAYA BAŞLADIK/ GAMZE GÖKALP/ SEMİHA ALTUNKAN ORTAOKULU

Bursa Başöğretmen Ortaokulu kasım ayı etkinlikleri