SEMİHA ALTUNKAN ORTAOKULU 1. OLAN AFİŞİNİ VE LOGOSUNU SEÇTİ. / GAMZE GÖKALP

 SEMİHA ALTUNKAN ORTAOKULU ANKET SONUÇLARIMIZA GÖRE 1. OLAN AFİŞİMİZİ VE LOGOMUZU SEÇTİK. TÜM ÖĞRENCİLERİMİ GÜZEL ÇALIŞMALARI NEDENİYLE TEBRİK EDİYORUM.






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KARMA TAKIMLARLARLA ORTAK METNİMİZİ YAZMAYA BAŞLADIK/ GAMZE GÖKALP/ SEMİHA ALTUNKAN ORTAOKULU

Bursa Başöğretmen Ortaokulu kasım ayı etkinlikleri