ÖĞRENCİLERİMİZLE PİXSON PROGRAMI İLE SINIF AVATARLARIMIZI YAPTIK ./ GAMZE GÖKALP

ÖĞRENCİLERİM ZİLAN,YUDUM,VİYAN, EMİNE ,SEDEF, MEHMET,MUHAMMED VE BERFİNLE AVATARLARIMIZI YAPTIK. 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KARMA TAKIMLARLARLA ORTAK METNİMİZİ YAZMAYA BAŞLADIK/ GAMZE GÖKALP/ SEMİHA ALTUNKAN ORTAOKULU

Bursa Başöğretmen Ortaokulu kasım ayı etkinlikleri