Karşıyaka Ortaokulu Güvenli İnternet Kullanımı Toplantımız- Şeyma Yaşar- Karşıyaka Ortaokulu

 

Karşıyaka Ortaokulu öğrencilerimiz ile çevrimiçi toplantı yaparak güvenli İnternet kullanımı konusunda bilinçlendik. İnternetin faydaları ve zararları hakkında konuştuk. Sanal ortamdan gelebilecek tehlikeler hakkında bilinçlendik.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KARMA TAKIMLARLARLA ORTAK METNİMİZİ YAZMAYA BAŞLADIK/ GAMZE GÖKALP/ SEMİHA ALTUNKAN ORTAOKULU

Bursa Başöğretmen Ortaokulu kasım ayı etkinlikleri