E GÜVENLİK TOPLANTIMIZI YAPTIK./GÜLCAN CEBE/ ÖREN ORTAOKULU

 E GÜVENLİK KONULU TOPLANTIMIZI ÖĞRENCİLERİMİZLE YAPTIK. AYNI ZAMANDA SUNUMUMUZU İZLEYİP GÜVENLİ İNTERNET HAKKINDA KONUŞTUK. 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KARMA TAKIMLARLARLA ORTAK METNİMİZİ YAZMAYA BAŞLADIK/ GAMZE GÖKALP/ SEMİHA ALTUNKAN ORTAOKULU

Bursa Başöğretmen Ortaokulu kasım ayı etkinlikleri